nedeľa 17. apríla 2011

Rozhovor z Luckou :)* (acupofstyle.blogspot.com)

Mám tu pre vás rozhovor s Luckou.Nenapodobiteľná,originálna,milá...Zoznámte sa (pokiaľ ju ešte nepoznáte:))

1)
JA: Pamätáš si ešte na svoje začiatky na blogu? (úspešnosť atd.)
LUCKA:Jasně, že si pamatuju. Je to tak šest/sedm let zpátky. Psala jsem o sobě a každý článek obsahoval spoustu obrázků a animovaných smajlíků.. O úspěšnosti tady není ani řeč :D...

2)
JA: Ked si si zakladala blog,myslela si si že bude taaak úspešný?
LUCKA:Když jsem začínala, ani by mě nenapadlo, že by se na můj blog podívalo více něž 20 lidí denně. Když jsem o tom už ale něco věděla a začínala s A Cup of Style, o větší návštěvnosti jsem snila. Že můj blog ale navštíví až 1900 lidí denně, to bych nikdy nevěřila..

3)
JA: Berieš nejakú blogerku za svoju najväčšiu inšpiráciu alebo berieš inšpiráciu z rôznych blogov?
LUCKA:Inspiruji se zhruba ze 100 různých blogů. Mám nějaké více oblíbené :).

4)
JA: Čo pokladáš za najväčší úspech na svojom blogu?
LUCKA:To, že někdo neni líný a článek mi okomentuje! Za to jsem také nejvíc vděčná! Jsem moc ráda, když vidím nějakou odezvu :).



5)
JA: Aký kúsok vo svojom šatníku máš najradšej?
LUCKA:Momentálně asi džínové šortky. Dají se kombinovat na mnoho různých způsobů.

6)
JA: Sleduješ nejaké blogy aj na blog.cz?
LUCKA:Nene, o moc blozích na blog.cz ani nevím..

7)
JA: Máš obľúbenú blogerku (y) zo slovenska?
LUCKA:Asi Véčko z http://www.svartsvanur.blogspot.com/. A Beccu z http://www.styleofbecca.blogspot.com/
9)
JA: To by bolo zatiaľ všetko.Ďakujem ti vemi pekne vopred.Ahoj
LUCKA:tak ještě jednou děkuju, dyštak se klidně ještě na něco zeptej :)

Lucka mi svojou odozvou na email len potvrdila aká je milá :) Určite navštívte jej blog,pretože je jednoducho úžasná!

2 komentáre: