utorok 26. apríla 2011

Hebká tvár? Odteraz žiadny problém!!

Takto sa starám o pleť ja :)


Každá z nás má problémy s pleťou.Obzvlášť v období puberty.Niekto má málo akné,iní zas veľa.Ak chcete vedieť,ako sa s nimi "popasovať",čítajte ďalej...


1) Akné sa robí z viacerích dôvodov.Čokoláda a mastné veci su nepriatelia číslo jeden!Snažte sa tieto veci obmedziť a akné bude menej viditeľné.Akné sa robí aj z potu,ktoré telo vylúči.Ak niečo zjeme a telo to nestihne stráviť,urobia sa vyrážky.
2)Akné v žiadnom prípade nevytláčajte!Je možné,že vám potom ostanú jazvy! Ked už je vyrážka moc viditeľná,tak ju nejako môžem odstrániť.Na vatový tampón dajte pleťovú vodu alebo čistú (lepšia je pleťová) a postihnuté miesto chvíľu potierajte.Potom si zoberte vreckovku alebo vatový tampón a vyrážku opatrne vytlačte. Ak ostane menšia "chrasta",neškriabte ju!!Ostane vam jazva!!!
3)Ak je akné moc viditeľné a dosť bolestivé alebo pretrváva dlhšie,navštív kožného lekára.Ten ti dá rôzne rady a mastičky,ako im predísť...
4)Najlepšie je pleť si čistiťráno aj večer.Počas dňa vyskúšaj nejakú masku* proti tvorbe akné.Hned,ako prídeš domov zo školy,umy si tvár od makeupu a natri ju denným krémom*.Večer si tvár umy čistou vodou,osuš a znova ju umy pleťovou vodou.* Na noc si môžeš dať  aj nejakú mastičku* a ráno si pleť umy.
5)Pod makeup môžeš používať podklad*.Sú rôzne druhy makeupov*,aj také na problematickú pleť.Makeup na problematickú pleť ti zároveň bude liečiť akné.

Všetky prípravky uvedené dole používam ja.Mám ich odskúšané a sú fakt zázračné...

1)Krém na noc,ten vám jedine predpíše kožný lekár.Ten si dávam ja na noc.

 2)Túto mastičku som používala na noc pred tým,než mi lekár predpísal hore uvedený krém.
 3)Toto používam ako podklad pod makeup.Je to neskutočne úžasné!!
 4)Tento makeup si nemôžem vynachváliť.Používala som veľa druhov makeupov,ale tento je najlepší!
6) Túto masku mám z Avonu a nielenže krásne vonia,ale aj jej účinky sú faj :)

6)Túto pleťovú vodu si nemôžem vynachváliť.Má priam zázráčné účinky a navyše krásne vonia...

Dúfam,že som vám aspoň trochu pomohla a článok sa vám páčil :)

2 komentáre:

  1. Článok sa páčil ja na akné používam vichy :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já jsem používala od biodermy tu červenou micelární vodu ale ted jsem přešla zase na loreal...triple active

    OdpovedaťOdstrániť